Subiekt GT i jego funkcje

Subiekt GT jest nowoczesnym systemem sprzedaży i narzędziem wspomagającym kompleksową obsługę sklepu, działu handlowego, punktu usługowego itp. Subiekt GT należy do najczęściej wybieranego programu dla firm, wspomagającego sprzedaż. Jest to udoskonalona wersja wcześniejszych systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Istnieje możliwość przeniesienia bazy danych ze starszych wersji programu do systemu sprzedaży Subiekt GT, dzięki czemu Państwa firma może z dnia na dzień przejść na nowszy system, bez przestoju w pracy.

Subiekt GT należy do linii oprogramowania InsERT GT, która zawiera również program do prowadzenia księgowości w formie przychodów i rozchodów (Rachmistrz GT), system kadrowo-płacowy (Gratyfikant GT oraz system zarządzania relacjami z klientami (Gestor GT). Motorem bazy danych zastosowanym w programach linii InsERT GT jest Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition dostarczany jest razem z oprogramowaniem InsERT. Od wersji 1.29 Subiekt GT jest w pełni zgodny z Microsoft SQL Server 2012.

Subiekt GT może zostać wzbogacony o następujące rozwiązania:

  • Niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT – specjalne pakiety rozszerzające możliwości Subiekta GT.
  • Sfera dla Subiekt GT – dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży.
  • Mobilny Subiekt – umożliwia sprzedaż towarów z Subiekta GT w terenie.
  • oscGT – umożliwia sprzedaż towarów z Subiekta GT w sklepie internetowym.
  • Sello – umożliwia sprzedaż towarów z Subiekta GT na aukcjach internetowych.

Główne funkcje programu Subiekt GT:

  • Pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych.
  • Prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM, istnieje możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami.
  • Prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe).
  • Pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp. oraz automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury.
  • Obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową i debetową oraz sprzedaży kredytowanej.
  • Obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi.
  • Rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu – opłaty prowizyjne, wyciągi itp.
  • Pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych.
  • Wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz, możliwość tworzenia własnych raportów.
  • Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych).
  • Pełna integracja z programem Gestor GT w zakresie systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM).
  • Pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.